Tuesday, August 15, 2006

De ce?
Am si eu "de ce?"-urile mele. Nu sint profunde ca ale amicului Marian. Sint prozaice. De ce ma infasor in furtunul de la aspirator ori de cite ori fac curatenie? De ce am in baie 11 geluri de dus si 6 spume si parca tot mi-as mai cumpara? De ce caut mereu sa-mi asortez unghiile cu rujul si cu carioca pe care o folosesc ca sa scriu? De ce cind tai o felie de pepene lama cutitului o ia, inevitabil, strimb la un moment dat? De ce sint plina de vinatai? De ce imi aranjez cartile in bibilioteca in ordine alfabetica? De ce am tot felul de pungi pe jos, direct pe covor? De ce imi place sa-mi privesc labele picioarelor, dar ma uit in primul rind la miinile barbatilor din jurul meu? De ce pling atit de putin? De ce rid atit de rar? De ce urasc sunetul telefonului, iar cind tace il doresc? De ce nu stiu cita sare sa pun in mincare? De ce am invatat sa injur? De ce atita ordine si atita dezordine? Of... sint geamana.

4 comments:

Marian Vişu said...

Gemini rulzz!!!

Stefan Beldie said...

Pentru ca esti femeie. Si nu o spun din misoginism.

Unknown said...

io nu cred ca faci asa poentru ca esti femeie. nici pentru ca esti geamana. ci pt ca pur si simplu nu esti o stana de piatra. si sa-ti spun eu de ce ai invatat sa injuri: pt ca o cunosti pe mirela si ma mai cunosti si pe mine ;)

Marian Vişu said...

Asteptam cu interes blogul Mirelei :D. CNA-ul e deja ingrijorat =))