Friday, August 11, 2006

Obsesie
Unghii. Unghii lungi, tari si indraznete. Unghii obraznice. Unghii colorate. Neaparat. Unghii ale caror degete string cearceaful si-l storc si-l mototolesc si-l netezesc si-l rup, facindu-l martor al clipelor de dragoste. Unghii care taie. Unghii care scormonesc. Unghii care cheama. Unghii care alunga. Unghii care intreaba si unghii care raspund. Unghii care se fring. Care pling. Unghii-eticheta si unghii-simbol. Unghii moarte, tinjind dupa un strop de apa si unul de afectiune. Unghii stralucitoare care zgirie spatele iubitului. Nu exista imagine mai senzuala.

6 comments:

Marian Vişu said...

1. Ma bucur ca mi s-a confirmat un lucru: Chiar esti fascinata de unghii!
2. Ai dreptate. Si eu consider ca unghiile care zgirie pasional spatele partenerului formeaza una dintre cele mai senzuale imagini.
3. Senzationala poza! E de pe site-ul care cred eu?

lumi said...

1. Da, sint fascinata de unghii:-)
2. Avem amindoi dreptate
3. Da, e de pe site-ul pe care mi l-ai aratat tu. Mi-am facut o adevarata arhiva:-)

Unknown said...

oameni buni, de cind am unghii ma simt diferita. ca o pisica pe acoperis. mai dau cu cite una de perete si mi-o intorc de dos, dar nu e bai. beauty on top of all

Marian Vişu said...

Sa salutam faptul ca Shmeny are ungii. Adevarul e ca pisica fara unghii...

robbeer37 said...

la naiba,
unde s'a dus rontaitul unghiilor de altadata?
cum e sa te zgaraie pe spate un ciobanesc mioritic, dimineata,
c'ar vrea sa iasa la iarba verde?
si inc'o'ntrebare, ultima: care'i top 3 culori de vopsit unghii?

lumi said...

Nu pot zice nimic de rosul unghiilor, tocmai eu, cea care am dezvatat-o pe Shmeny de aceasta indeletnicire mincatoare de timp si total neproductiva...
Nici ciine n-am, dar'mite ciobanesc...
Mai bine fac un Top 10... Ca nu ma pot hotari...