Friday, May 04, 2007


Draga X,

N-am crezut ca voi mai fi vreodata geloasa din cauza ta. De fapt, n-am crezut ca voi mai fi geloasa punct. Dar cu atit mai putin din cauza ta. Numai ca am redevenit. Pentru o clipa fioroasa si alerta, ca un fluturat de aripi sub nasul meu saturat de arome. Piscatura aceea acida, senzatia aceea de tremur greu de strunit, lacrima gata sa se inchege in cuta pleoapei, vocea gata sa se piarda in ascutimi stridente. A durat o clipa. Mai lunga decit clipele obisnuite. S-a prelungit in somn, si-a facut loc in vise, le-a reconstruit dupa capul ei si mi-a lasat, spre dimineata, in zgomot de zori sparte abrupt, gustul acru al neputintei. Al zadarniciei.

Nu vreau sa-mi pierd echilibrul. Nu vreau sa alunec in tenebre din cauza ta. Am facut-o o data si boala s-a intins pe citiva ani. A trebuit sa sufar si sa uit. Sa ma vindec zi cu zi, minut cu minut, indepartind mereu coji uscate de bube de pe sufletul napadit de puroi.

Iluzie... Sint lucruri care nu trec niciodata. Amortesc doar si iti lasa impresia ca le poti manevra. Am putut, probabil o sa mai pot. Dar nu azi, nu acum. Gelozie, bine ai venit, prietena draga! De mult n-am mai facut o birfa impreuna. Stai un pic, hai sa bem o cafea, vrei si putin lapte, un fursec? Ramii azi linga mine, trebuie sa-i spun cuiva ce se intimpla. Ramii azi. Doar azi... Te rog...

9 comments:

Unknown said...

eu cred ca gelozia e un sentiment justificat. nu zic ca e frumos sau urit, dar mie-mi place :D e un semn de viata pe planeta

lumi said...

nu-i asa?

Oana Anca said...

Stii ce-mi place? Ca-n ciuda geloziei, dansul ramane alb-negru, pe cand tu esti o pata de culoare; chiar daca in aparenta estompata...
Poate e doar o amagire, dar la mine functioneaza :).

Anonymous said...

Gelozie,
N-ai ce cauta!
Gelozie, nebunie, nu te vreau in preajma mea.
Sa te mai ascult... eu vreau sa te uit
Nu ma otravi!! Ca-n fiecare zi
Nu pot sa te condamn,
Nu stiu sa cert,
Nu pot sa ma prefac.
Incerc sa nu disper.
Picaturi de suparare gelozie mi-ai adus
Ca si cand lipsa lui n-ar fi de ajuns...

lumi said...

ai dreptate, oana, de aceea am si ales poza. promite ceva, nu stiu exact ce, dar promite... f. interesante versuri ai gasit, erendira, parca-ar fi dintr-un cintec:-) sau chiar sint?

cronicaru' said...

Auzi, gelozia e strans legata de iubire? In mare cam stiu ce insemna dar pe cuvant ca nu sunt sigur. Adica poate interveni si in dragostea materna, sau, io stiu...

lumi said...

chiar intervine, cronicare, ca si aia tot dragoste e. dar nu e cazul aici. oricum, esti norocos daca nu stii ce e aia gelozie. te indiviez sau, ca sa ramin in context, te gelozesc pentru asta:-)

Unknown said...

cronicare, serios? tu nu esti gelos? eu ma hranesc din gelozie :))

Anonymous said...

La 170 de metri sub pamint, intr-o salina, am intilnit un fluture. Nu era un "Cap de mort": pe-o geana de lumina am vazut ca are aripile albastre, stravezii.
Undeva, in intuneric, trebuie sa exista si o floare. Poate un mac, rosu aprins.