Tuesday, May 22, 2007


El, eL si eu

Exista El si exista eL. Uneori, El se transforma in eL si invers. Deseori, cei doi devin EL sau el, dupa caz. Nu conteaza ca sint teribil de diferiti, sint si gramezi de lucruri care ii unesc. Ii mai unesc si ii despart eu. Pentru mine, El si eL inseamna ani din viata, lacrimi si surisuri, clipe de teroare si de izbinda, zile, nopti si dupa-amieze. Si dimineti, ca sa fie cercul complet. Ce insemn eu, habar n-am. El si eL insemna mult trecut, o felie de prezent si un strop de viitor. Ce insemn eu, habar n-am...

11 comments:

Anonymous said...

Tu esti ceea ce eL si El nu inteleg: putin trecut, o felie de prezent si mult, mult viitor.

Unknown said...

Lumi, scrise asa eL si El m-au dus cu gandul la tu si Tu ai lui Martin Buber...
citind azi ultimele tale postari, mi-am dat seama ce mult mi-ai lipsit!

lumi said...

poate ca ai dreptate, genial. de fapt, as vrea sa ai dreptate. numai ca acest viitor imi apare deseori ca o linie dreaaapta si tare goala.
si eu ti-am dus lipsa, follow me. si imi pare bine ca ai revenit:-)

Unknown said...

ce fiinte complexe sinteti voi, oamenii! :)) pentru mine nu exista decit EEEEEEELLLLLLL. si nici asta nu exista de fapt...

Anonymous said...

La capatul pamintului
M-am asezat sa privesc haul

Unknown said...

Te salut cu reverenta, in primul rind.
I'll be back.

lumi said...

draga shmeny, aici se vede zodia:-)
nord, era capatul dinspre N sau dinspre S?
bine ai venit, ion

Marian Vişu said...

Insemni Tu si tU, adica Lumi ;)

lumi said...

ooo, marian, ce surpriza! sper ca n-ai revenit doar pentru 5 minute...

Anonymous said...

Pe ape, mi s-a parut ca vad o scinteie. Poate c-a fost, dar a durat o clipa.
Lumi, nordul nu exista. Nici sudul. Poate nu existam nici noi.
Poate c-a fost o scinteie, poate c-am fost noi, poate n-a fost nimic.
Oricum, conteaza?

lumi said...

poate ca nu conteaza, nord...