Wednesday, October 11, 2006

Viata dinainte de...
Nu eram innebunita dupa tine, Paul. De ce? Fiindca nu-mi plac blonzii. Pare simplu. Oamenii au criterii atit de superficiale si de conduse de instinctul de baza atunci cind isi ordoneaza idiosincraziile! Erai blond, frumos si tinar. La un moment dat, facusesi o pasiune pentru vodca, ceva mai mica decit pasiunea si meseria si darul si destinul pentru snooker. Beai in noaptea dinaintea meciurilor si a doua zi te intrebai de ce ai pierdut. Ai fost la un moment dat la Superstars, un concurs in care trebuia sa alergi si sa mergi pe bicicleta. Te-ai uitat in jur si ai vazut ca, dintre toti cei 40 de concurenti, doar tu beai sangria si fumai. Ai iesit ultimul, istovit si un pic umilit. Iti doreai ca la concursurile de snooker frame-urile sa fie anuntate ca la meciurile profesioniste de box, de fete frumoase in bikini, purtind in brate placute cu numarul jocului. Cu toate astea, i-ai ramas fidel lui Lindsey, iubita ta de la 18 ani. Acum, aveti impreuna o fetita prea mica pentru a te tine minte si pe care tu n-ai s-o vezi niciodata transformindu-se intr-o varianta intinerita a mamei ei. Ai fost rebel si precoce. Talentat si zimbitor. Candid si plin de umor. Toti adversarii si prietenii vorbesc frumos despre tine. Au dreptate. Ei te-au cunoscut. Ei stiau mai bine decit oricine cit de valoros ai fost si cit de tare puteai sa ajungi.
Si cui ii mai pasa acum ca erai tipul cel mai pur de blond cu ochi albastri? Erai prea tinar si prea bun ca sa suferi atit si sa mori, Paul. Dar pentru lucrurile astea nu exista o balanta intre ce-i drept si ce nu. Asa cum nimic nu poate masura golul ramas in urma ta. E prea mare, prea adinc si prea dureros. Un gol pe care fata ta, mica Evie Rose, nu-l va umple niciodata.

7 comments:

Unknown said...

cred ca a vazut ce ai scris aici despre el... mi-ar placea sa imi imaginez, cel putin, ca blogurile astea urca pina la cer. m-ai impresionat sincer!

cronicaru' said...

scuze ca ma apuc si io sa comentez...
dak am gasit io bine o urma de reprosh in descrierea comportamentului lui (faza cu beutura si bikinii) as incerca sa-ti amintesc ca, din fericire, niciunu dintre noi nu stie exact ce insemna o boala incurabila si nu putem stii cum am reactiona.
talentelor, genul lui, sau chiar george best ori, de ce nu, nichita, le sta bine. sau asa vad io. intotdeauna mi-a placut sa cred ca geniile, prin viciile pe care le au, sunt mai aproape de noi.
Chiar, Dumnezeu s-o infuria vreodata? Dar injura?

lumi said...

nu e nici o urma de repros in faza cu bautura si bikinii. dimpotriva. e chiar o nuanta de tandrete. pentru ca si eu cred ca geniile sint rebele. ca ies in evidenta tocmai prin lucrurile pe care noi, oamenii asa zis normali, nu le facem, desi tare ne-ar placea.

Marian Vişu said...

Propun, in semn de respect pentru Paul, sa i se implineasca dorinta cu bikinii postmortem. Eu promit ca o sa ma uit la snooker si mai mult decit acum.

Anonymous said...

"But I'm now desperate to be world champion. I'd love it to be this year but, even if it's not, I will be world champion one day. Can you imagine how Jimmy White feels never having won it? He was my hero as a kid but I don't want that to happen to me." Monday April 12, 2004
The Guardian
Ce fragili suntem, cu visele noastre, cu tot........

lumi said...

ma gindeam la cit de buni prieteni au fost Paul si Jimmy, care si el a avut cancer, la testicule, dar s-a salvat. zilele trecute, am auzit la Eurosport ca Jimmy a propus Snooker World Association ca un turneu sa poarte numele lui Paul. poate chiar Masters-ul, pe care l-a cistigat de trei ori.

Alexandru Gheorghiaş said...

A inceput Mastersul. Un gand bun pentru Paul. Nu mi-au placut niciodata geniile. Iar Paul a fost departe de genial. Cat a trait, l-am considerat un fel de David Beckham al snookerului. Si am gresit. Iar atata timp cat cineva scrie despre tine, inca nu te-ai dus de tot.