Saturday, December 29, 2007

Gri si galben
Frigul ma termina. Am gust de Nazomer pina-n virful stomacului, sarat si ascutit ca un ghimpe. Cap umplut cu vata. Tot imi vine sa-mi dau pumni linga ureche, poate-poate iese ceva pe acolo si mi se limpezeste creierul. Dar nu, n-am nici o sansa. Cel mult pot spera la o vinatanie pe timpla, tatuaj efemer al unei stari de autoscirba. Mi-e sila de mincare, de pijamaua mea groasa, de papucii imblaniti. Ma urasc azi, cu mucii mei, cu vocea mea seaca, cu miinile reci. Cu mintea mea amortita, care nu poate face altceva decit sa ucida ginduri si sa ocroteasca un trandafir mic si galben. Pina va creste mare si se va transforma intr-o splendida si adevarata floare a geloziei.

7 comments:

Roxana said...

esti in tendinte cu moda anului 2008, galben si gri...cu toate astea m-as fi bucurat ca trandafirul sa fie rosu, chiar daca-i demodat...

lumi said...

atunci n-ar mai fi fost floarea geloziei, ci a dragostei...

Anonymous said...

Totul e trecator pe lume. Trebuie sa ne obisnuim cu ideea. Ma refeream la raceala, desigur.
La Multi Ani, Luminita! And cheer up! Ti-o spune un pesimist irecuperabil. AG17, cel care si-a uitat parola de blogger

lumi said...

multumesc, AG17. la multi ani si tie! si sa stii ca, uneori, pesimismul tau imi face bine.

Oana Anca said...

Eu iti doresc ca trandafirul galben sa-si scuture un rand de petale si sa devina alb, ca mai apoi scuturandu-se din nou sa se faca rosu si asa sa ramana!
Ganduri pozitive, speranta si multa dragoste in noul an. La multi ani, Lumi!

cronicaru' said...

bine ca te citesc. chiar si asa mucioasa si cu vocea seaca. las ca trec toate. raceala cred ca s-a dus deja. urmeaza floarea.

Anonymous said...

Multumesc pentru un blog interesant