Saturday, February 14, 2009

Leapsa primita de la Roxana
SINT: mioapa, satena, curioasa, impaciuitoare

AS VREA: sa ajung in America de Sud, preferabil Peru

PASTREZ: agende vechi, reviste vechi, taieturi din ziare, poezii vechi si in cap tot felul de amintiri

MI-AS FI DORIT: sa fiu mai inalta

NU IMI PLACE: cind ajung acasa ca la hotel

MA TEM: de neant

AUD: rafturile cu carti trosnind, cind e liniste in casa

IMI PARE RĂU: ca am ramas prea mult intr-o anumita poveste sentimentala

IMI PLAC: cartile, parfumurile, culoarea mov, toate chestiile cu aroma de fructe (prajituri, creme, geluri de dus, ceaiuri), barbatii bruneti

NU SINT: rea, sper

DANSEZ: foarte rar, aproape niciodata

NICIODATA: n-am mincat spanac, n-am mers pe bicicleta

RAR: merg pe jos

PLING: prea rar de ceva timp

NU SUNT INTOTDEAUNA: atenta

NU IMI PLACE DE MINE: cind ma lamentez

SINT CONFUZA: tot mai des in ultima vreme

AM NEVOIE: de spatiu si de timp pentru mine

AR TREBUI: sa zimbesc mai mult
Cine doreste poate prelua leapsa

3 comments:

Anonymous said...

eu STIU ca nu esti rea :))

lumi said...

asta speram si eu, sa-mi confirme cineva:-)

Alieu said...

mersi...frumos scris, o sa intru si io in joc! deja mi-ai dat voie!